Είμαι το νόημα…

Posted on November 17, 2011 by

1


Του Marx Factor
Πηγή

Με ψάχνεις, με αναλύεις, με γιορτάζεις, με διεκδικείς , θέλεις να μ’εχεις

άκου όμως την ιστορία μου και ίσως καταλάβεις

βγήκα απ΄την ανάγκη

είμαι ο τελευταίος σπασμός του πνιγμένου, η κραυγή της γυναίκας που σπάει τα δεσμά της.

το παιδί που βγαίνει απ’ τη μήτρα, ο εργάτης που στέκεται στα πόδια του κι’ ανάγκη δεν σ’ έχει πια

είμαι το νόημα, γιατί δεν είχα ελπίδα, ελπίδα μου πούλαγες εσύ με τη οθόνη σου, την πείρα σου, τη γλώσσα σου, τη γνώση σου, τα δεσμά που μου αγόραζες, τα μπιχλιμπίδια της φυλακής μου, ελπίδα μεσα απο τις σφαίρες σου πάνω στα ούρα, αίματα και ξερατά μου, όπως έγλυφα τις πληγές μου ψιθύριζες “υπάρχει ελπίδα, πεθαίνει τελευταία” αφού πεθάνω εγω πρώτα

Δεν έχω ελπίδα για αυτό έγινα,  δεν ειμαι πια δική σου… είμαι το νόημα,  ελευθερώθηκα

δε με κρατάς ξυπολητη και έγκυο δεν ειμαι στο σχολείο σου, εμαθα τα διάβασα μονος μου

ό,τι μουλεγες πως είναι η ζωή εκεί έξω δεν το χρειάζομαι , χρειάζεται να βγώ έξω

είμαι το νόημα, για αυτό δεν εχω ζωή, ζω μέσα σου αλλά οχι σπίτι σου

δεν χωράω στη φυλακή σου, δεν θα’ ρθω να σε σώσω, πρέπει εσύ να βγείς

και να ψάξεις, εξω στην απεργία στη διαδήλωση στη σύγκρουση, να αφήσεις ενα γέλιο να σ’αγγίξει

να μη φοβάσαι, να μοιράζεσαι…πρεπει να φάς μαζι μου, να συν-τρωγουμε

για νασαι σύντροφος και να’ μαι συντρόφισσα

πρέπει να ανοιξεις το μέσα σου, επειδή είσαι στο κελί σου νόμισες οτι χωράς κι’ολας

είσαι πιο μεγάλος,  είσαι μέσα σ’αυτούς που σε σκέφτονται, μέσα σ’αυτές που αγωνίζονται για τη λευτεριά σου

μέσα σ’αυτούς που σπάνε τοίχους για να σε βρούνε

είσαι ήδη εξω…για αυτό κανείς δεν θα ‘ρθει να σε βρει μέσα να σε πάρει απο το χέρι

μη με ψάχνεις στις ειδήσεις μη με ψάχνεις στα βιβλία περνάω τακτικά μα δε μου δινουν σημασία

γιατί αυτά πουλάνε πληροφορια σε αυτούς κι αυτές που ψάχνουν το νόημα

μάταια….είμαι το νόημα…ρωτάς τι κράτος θα κάνουμε μετά….μη γελιέσαι κανεις δε μπορεί να κρατήσει τίποτα

κανείς δεν έχει τίποτα…δεν κρατάω…σπάω δεσμά…κι αν είσαι διπλά ώριμος έτοιμος περπατάμε διπλα

αν είσαι αγάπη θα με βρεις αν θες να ‘χεις αγάπη θα με χάσεις

είμαι το νόημα…κι ήμουν εκεί εκείνο το βράδυ μέσα στη ματιά του δεκαεπτάχρονου κομνηνού που έσπαγε τα δεσμά του όταν ειδε έναν αξιωματικό με όπλο και σημάδι το κεφάλι του…ήμουν εκεί…γιατί όλοι ήταν εκεί και με ψάχνανε ήμουν δίπλα τους

δίπλα στους στρατιώτες που παραβίαζαν τις εντολές τους και κάναν ασπίδα σωτηρίας για να γλυτώσουν τους αγωνιστές του Πολυτεχνείου από τη μανία των μπάτσων, ανάμεσα στους γιατρούς που μπαίναν με ρίσκο τη ζωή τους για να σώσουν άλλες ζωές….ανάμεσα στους καθηγητές που προτιμούσαν να συλληφθούν και να βασανιστούν αντί να δώσουν άδεια κατάργησης του ασύλου….είμαι το νόημα στο κορμί της κοπέλας που πέφτει γαζωμένο από μυδράλλιο στην Ηπειρου

είμαι το νόημα στο γέλιο του πακιστανού που βγάζει το πρώτο μεροκάματο χωρίς να κοιτά πίσω απο τη πλάτη του…είμαι το νόημα …

Δεν εχω ζωή…ειμαι ζωή…δε θα με βρεις στα χέρια 4 γελοίων που νομίζουν πως με κουβαλάν σαν στάμπα αίμα σε ένα κουρελόπανο για να γίνουν εξουσία στη πλατη σου….

Δεν έχω αναγνώριση απο τους επισήμους …. μιλάν για μένα καθε χρόνο σαν να με ξέρουν…μόνο και μόνο επειδή συστηθήκαμε μια βραδιά … όπως πας σε ενα μπαρ και περνά ενας τίποτας και σου λενε “Απο δω ο κύριος Παπουτσής ” και “Από δω ο Αλέξης”….τόσο μόνο με πλησιάσαν σαν όνομα…σαν εικόνα στο καθρέφτη της ματαιοδοξίας τους που δεν έδειχνε είδωλο ούτε καν το δικό τους…

Δεν πεθαίνω γιατί δεν έχω ζωή …. είμαι ζωή…είμαι το νόημα …και κοίτα σήμερα στο δρόμο να με αγκαλιάσεις μη με φοβηθείς δεν θέλω …. είμαι … να’ σαι και συ διίπλα μου.

Posted in: Γενικά